Problemen met huur betalen

Als u de huur niet op tijd betaalt, volgen er drie stappen:

  • 1

    Herinnering

    Heeft u de huur niet vóór de eerste van de maand betaald? Dan sturen wij u een herinnering. We vragen u om de huur alsnog zo snel mogelijk aan ons over te maken.

  • 2

    Ingebrekestelling

    Hebben wij u een herinnering gestuurd over de huur en heeft u die nog niet betaald? Dan sturen we u een brief om u te laten weten dat wij u 'in gebreke stellen'. Dat betekent dat we verklaren dat u uw verplichtingen niet bent nagekomen. We vragen u in deze brief nog een keer om de huur te betalen.

  • 3

    Deurwaarder

    Hebben wij u in gebreke gesteld en heeft u daarop niet gereageerd? Dan schakelen een deurwaarder in. Een vervelende stap die we liever voorkomen, want een deurwaarder kan u veel extra geld kosten.

    Namens ons stuurt de deurwaarder u een brief. Hierin staat dat wij van plan zijn om de afhandeling van de betaling over te dragen aan de deurwaarder. Als de huur binnen 14 dagen na deze brief niet is betaald, dan neemt de deurwaarder de afhandeling van de betaling over. De kosten van de deurwaarder komen voor uw rekening.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden