Reparatie melden

Is er iets kapot is in of aan de woning? In ons onderhoud ABC lees je wie er verantwoordelijk is voor de reparatie. Ook zie je of het Onderhoudsabonnement KOP nodig is voor de reparatie. Zijn wij verantwoordelijk voor de reparatie, dan kan je direct online een afspraak maken met een van onze monteurs.

{{ 'ServiceRequest_Form_SearchObject_Header'| translate }}

{{'ServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode'| translate}}

  • {{ objectresult.postcodeErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberAdditionErrorMessage }}
  • {{ objectresult.globalErrorMessage }}

Spoed? Heb je een gaslek, gesprongen waterleiding, stroomstoring, schade door brand, inbraak of ander noodgeval? Bel ons dan via 0527-24 97 10. Je wordt dan doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Bij noodsituaties staan we zo snel mogelijk voor je klaar. Wanneer je zelf een bedrijf regelt om de reparatie uit te voeren, betaal je zelf de kosten.

Voor een aantal reparaties kan je rechtstreeks contact opnemen met onderstaande bedrijven:

link-target="_self" Feenstra

Storing CV of mechanische ventilatie

Bel: 088-84 55 000
link-target="_self" De Glaslijn

Glasbreuk -of schade

Bel: 0800-020 50 50
link-target="_self" Riool Reinigings Service (RRS)

Verstopping
Kosteloos met ons Klein-Onderhoud Pakket

Bel: 0524-56 81 30