Geen objecten gevonden

Klachtenadviescommissie

Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht door ons is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u met uw klacht naar de klachtenadviescommissie. De klachtenadviescommissie neemt uw klacht dan in behandeling. Zij passen als het nodig is hoor en wederhoor toe. Daarna brengt de klachtenadviescommissie advies uit aan de directie van Wetland Wonen. In de regel wordt het advies van de klachtenadviescommissie door de directie overgenomen. Tenzij er een zwaarwegende reden is om ervan af te wijken.

Voor het indienen van een klacht is het belangrijk dat u duidelijk omschrijft wat uw klacht precies is. Vul het 'formulier klachtenadviescommissie' zo volledig mogelijk in en stuur deze naar infoklachtenadviescommissieregiozwollenl
Per post opsturen kan ook, naar:
Klachtenadviescommissie
P/a Secretary Solutions
Dorpsstraat 24A, 7451 BV Holten

De Klachtenadviescommissie regio Zwolle is ingesteld door de corporaties: DeltaWonen, SWZ, Openbaar Belang, Beter Wonen IJsselmuiden, SallandWonen, Woonstichting VechtHorst, Vechtdal Wonen en Wetland Wonen.
Download het reglement van de klachtenadviescommissie

Deel deze pagina