Tip of klacht?
Wij horen graag uw mening over onze dienstverlening. Met uw ervaring kunnen wij nog meer service op maat bieden. Dus heeft u een tip, een compliment of een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons weten!
Heeft u een klacht over een van onze huurders? Ga dan naar de pagina 'Overlast'. Hier leest u wat u zelf kunt doen. Ook kunt u de overlast bij ons melden.
Wilt u een van onze medewerkers spreken? U kunt ons bellen via (0527) 24 97 10. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 12.00 uur. Op die tijden kunt u ook op ons kantoor binnenlopen zonder afspraak, voor een persoonlijk gesprek.
Klachtenprocedure
Wij doen altijd onze uiterste best voor u. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. We proberen dan altijd eerst samen tot een oplossing te komen. Als u een klacht heeft over onze dienstverlening, kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure. Hieronder kunt u lezen hoe dat werkt.
- u meldt uw klacht telefonisch of via het online formulier;
- na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging, waarin we aangeven binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie ontvangt.
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht door ons is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u met uw klacht naar de klachtenadviescommissie of de huurcommissie.