Sluiten

Klachtenadviescommissie

Ben je niet tevreden met de manier waarop je klacht door ons is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kan je met je klacht naar de klachtenadviescommissie. Voor het indienen van een klacht is het belangrijk dat je duidelijk omschrijft wat je klacht precies is. De klachtenadviescommissie neemt je klacht dan in behandeling. Zij passen als het nodig is hoor en wederhoor toe. Daarna brengt de klachtenadviescommissie advies uit aan de directie van Wetland Wonen. In de regel wordt het advies van de klachtenadviescommissie door de directie overgenomen. Tenzij er een zwaarwegende reden is om ervan af te wijken.


Vul het 'formulier klachtenadviescommissie' zo volledig mogelijk in en stuur deze naar:

 infoklachtenadviescommissieregiozwollenl

Per post opsturen kan ook, naar:
Klachtenadviescommissie
P/a Secretary Solutions
Dorpsstraat 24A, 7451 BV Holten

 

De Klachtenadviescommissie regio Zwolle is ingesteld door de corporaties:
DeltaWonen, SWZ, Openbaar Belang, Beter Wonen IJsselmuiden, SallandWonen, Woonstichting VechtHorst, Vechtdal Wonen, Patrimonium, Mercatus, Oost Flevoland Woondiensten en Wetland Wonen.

Hieronder vind je het reglement en informatie over de actuele samenstelling van de regionale klachtenadviescommissie. 

  • Reglement klachtenadviescommissie
  • Rooster van aftreden klachtenadviescommissie
  • Jaarverslag klachtenadviescommissie 2023