Schade melden en reparatie aanvragen

Is er iets kapot aan uw woning en heeft u onze hulp nodig? Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan uw woning. In ons onderhoud ABC leest u wie er verantwoordelijk is voor de reparatie. Ook ziet u of het Onderhoudsabonnement KOP nodig is voor uw reparatie. Wanneer wij verantwoordelijk zijn voor de reparatie kunt u hieronder een reparatieverzoek indienen.

Maatregelen door het coronavirus

Service- en onderhoudswerkzaamheden in woningen worden tot eind oktober alleen uitgevoerd in spoedsituaties (zoals uitval van verwarming of elektra, gaslekkage of (ernstige) lekkage). In verband met het coronavirus is het tijdelijk alleen mogelijk om een reparatieverzoek telefonisch T. 0527-24 97 10 (ma. t/m do. van 8.00 uur tot 12.00 uur) in te dienen. Ons excuses voor dit ongemak.

Noodsituatie

Heeft u een gaslek, gesprongen waterleiding, stroomstoring, schade door brand, inbraak of ander noodgeval? Bel ons dan via (0527) 24 97 10. Bij noodsituaties staan we zo snel mogelijk voor u klaar. Wanneer u zelf een bedrijf regelt om de reparatie uit te voeren, betaalt u zelf de kosten.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden