Schade melden en reparatie aanvragen

Wanneer er iets kapot is in of aan uw woning kunt u deze reparatie bij ons melden. Hieronder kunt u direct een afspraak maken met een van onze monteurs. U kunt uw reparatie ook telefonisch aan ons doorgeven via (0527) 24 97 10. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

In ons onderhoud ABC leest u wie er verantwoordelijk is voor de reparatie. Ook ziet u of het Onderhoudsabonnement KOP nodig is voor uw reparatie.

Voor een aantal reparaties kunt u rechtstreeks contact opnemen met onderstaande bedrijven. In ons onderhoud ABC leest u of wij de kosten hiervoor betalen of dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparatie.

  • Feenstra - 088 84 55 000 (storing aan uw CV of mechanische ventilatie)
  • De Glaslijn - 0800 020 50 50 (glasbreuk -of schade, kosteloos met onze glasverzekering)
  • Ongedierte Bestrijding Nederland (OBN) - 038 477 36 02
  • Riool Reinigings Service (RRS) - 0800 099 13 13 (verstopping, kosteloos met ons Klein-Onderhoud Pakket)
  • Voor overige reparaties kunt u hieronder bij ons een monteur inplannen.

Maatregelen door het coronavirus

Service- en onderhoudswerkzaamheden in woningen worden tot eind oktober alleen uitgevoerd in spoedsituaties (zoals uitval van verwarming of elektra, gaslekkage of (ernstige) lekkage). In verband met het coronavirus is het tijdelijk alleen mogelijk om een reparatieverzoek telefonisch T. 0527-24 97 10 (ma. t/m do. van 8.00 uur tot 12.00 uur) in te dienen. Ons excuses voor dit ongemak.

Noodsituatie

Heeft u een gaslek, gesprongen waterleiding, stroomstoring, schade door brand, inbraak of ander noodgeval? Bel ons dan via (0527) 24 97 10. Bij noodsituaties staan we zo snel mogelijk voor u klaar. Wanneer u zelf een bedrijf regelt om de reparatie uit te voeren, betaalt u zelf de kosten.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden